Wednesday, June 1, 2011

Happy 6th Birthday Aliff Akmal

Awal cuti sekolah tempohari, Waheeda dan Shaheera dapat jemputan ke majlis harijadi Aliff Akmal di Jungle Gym, Bangsar Shopping Centre. Satu pengalaman baru si kembar sambut majlis harijadi di tempat sebegini, sebelum ni Waheeda dan Shaheera hanya pernah celebrate birthday sepupu-sepupunya kat McD & KFC.
Apa lagi Waheeda dan Shaheera memang enjoy le tempat macam ni, excited sangat, macam taknak balik. Waheeda le paling suka, dah lama idamkan nak panjat dan terjun di tempat-tempat yang tinggi. Konsep Jungle Gym lebih kurang sama dengan Mega Kidz di Mid Valley & Critterland di Mines, dan tempat-tempat yang sewaktu dengannya.
Aliff Akmal ni kira pangkat anak saudara dengan Waheeda & Shaheera. Akmal berdua beradik dengan kakaknya Anis Alysya, tapi sayangnya ibu mereka telah kembali ke rahmatullah 3 tahun yang lalu, Allah lebih menyayangi ibu mereka, Aimi 'Amirah. Ibu mereka seorang yang baik hati, anak yang soleh, kakak sulung yang bertanggungjawab, meninggal pun pada hari Jumaat. Masa ibu Akmal pergi, umur Akmal tak sampai 3 tahun, kakaknya Alysya nak masuk 5 tahun, kecil-kecil lagi tanpa kasih sayang seorang ibu.
Birthday boy Akmal dengan kek Ben 10


Waheeda, Shaheera, Nadia & Alysya

Masa untuk main

 Last sekali sebelum balik, posing kat My Play Room.

No comments:

Post a Comment