Wednesday, June 15, 2011

Perjumpaan Besar Keluarga Syeikh Wan Hassan

Pada 3 & 4 Jun yang lalu, bertempat di Kompleks D'Taha, Kelana Jaya telah mencatatkan sejarah pada keluarga Syeikh Wan Hassan dengan perjumpaan keluarga secara besar-besaran dan pertama kali diadakan.
Keseluruhan kedatangan adalah melebihi 70%, yang terdiri dari anak, cucu, cicit, piut iaitu lebih kurang dalam 200 orang kesemuanya.
Perjumpaan kali ini diadakan di D'Taha memandangkan di sini disediakan kemudahan hotel penginapan dan makanan. Ahli keluarga datang dari seluruh negara iaitu dari Setiu, Kuala Terengganu, Kuantan, Melaka, Ipoh, Sungai Dua (Penang), Kuala Ketil, Kulim, Teluk Intan, Petaling Jaya, Shah Alam, Cheras, Kajang, Ampang dan beberapa tempat lagi.
Pada perjumpaan keluarga kali ini beberapa aktiviti dapat dijalankan iaitu; majlis bacaan yaasin & tahlil, meraikan pengantin baru, slaid salasilah keluarga, mesyuarat agung Koperasi Ben Hassan, & acara kanak-kanak.


Gambar beramai-ramai
Meraikan pengantin baru keluarga Syeikh Wan Hassan
Beberapa generasi Syeikh Wan Hassan
Antara warga Ben Hassan yang mempunyai bilangan ahli keluarga yang ramai.


Diharapkan perjumpaan besar-besaran seumpama ini dapat diadakan lagi pada masa akan datang, kalau boleh menjadi acara tahunan bagi keluarga Syeikh Wan Hassan.

No comments:

Post a Comment